Ny dag, Ny vecka, Ny månad :)

Måndag idag. Det är inte utan att jag nästan gruvar mig för att åka på jobbet faktiskt. Vet ju att det kommer att bli ett par rejält hektiska dagar. Jobbar 8-12 idag, sen ska jag ut och jobba kl 02 i morgon bitti, eller, natt är det väl då. Det beror på semlorna helt enkelt. Fettisdag betyder Väldigt Många Semlor  .. fniss
 
Det snöar lite, och har snöat lite under natten ser jag. Bra, då blir inte hundarna lika skitiga på promenaderna :)
 
Kaffet drucket, morgonpromenaden promenerad, frukost intagen. Nu är det bara att sätta upp håret och ta på kontorsklänningen, sen bär det iväg på jobbet :)
 
Ha en Rysligt Bra Dag, och kom ihåg att fylla den med nåt värt :)
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0