Söndagkväll

Såhär mycket kan jag säga nu när jag så smått börjat avrunda dagen - Det kommer att ta tid innan jag är där jag var tidigare, där en mils löpning är ren meditation. 
 
Efter nåt som mer eller mindre liknade en nära-döden-upplevelse, en kvart på löpbandet,  blev det en dusch och sedan har jag inte gjort så många knop. 
 
Snart är det dags att ta ut hundarna på kvällsrunda, sen kryper vi isäng här. Det ser ut att ska bli superfint väder framöver :)   Det låter bra :)
 
Jag ska försöka tejpa över hålet till handtaget på bilen, så att jag kan tvätta upp den ordentligt, nu när jag lix kostat på bilen såpass mycket, är det lika bra att skrubba upp den åxå :)
 
Tänk så maktlystna en del människor är. Eller, det har nog inte bara med maktlystnad att göra, måste ju vara annat åxå som driver en del. Att göra fel på fel, men peka med fingret mot någon annan, utan att kunna erkänna att felet sitter i de själva. Man blir irriterad på sådana människor. Men, så småningom vaknar nog de här upp över att det var de själva som gjort galet. Helt övertygad om den saken :)
 
Nä, nu ska jag knyta fast hundarna i kopplet och gå ut. Jag är trött och vill komma isäng snarast möjligt. En bra dag är slut :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0