Söndagmorgon 23/3

Nu är det bara en vecka kvar på Mars månad. Det gäller att fylla varje dag med värda grejer, så att inte tiden bara försvinner ner i ett svart hål. 
 
Min inre röst började kl 5 idag igen. Men, jag är ju lite envis, så jag låg kvar till 8 i alla fall :)  Nu står jag här i mitt lilla kontor och dricker kaffe. Det droppar från taket och är mulet idag, än så länge i alla fall. 
 
Jojust ja, jag glömde lägga in en bild på vad jag åt igår :)
 
Till frukost blev det omelett gjord på ett ägg, purjo, paprika och ost
Till middag blev det vegetarisk chiliconcarne 
och till efterrrätt blev det blåbärspaj med egengjord vaniljsås 
 
Det var riktigt gott alltihop :)
 
Nä, nu har jag druckit upp kaffet, det är hög tid väcka hundarna och gå ut. Sen blir det frukost innan det bär iväg till ridhuset, och sedan blir det att jobba :)
 
Ha en Skön Söndag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0