TACK !!!

Ju mer jag läser om div. problem som mina vänner och andra har, desto mer inser jag hur lyckligt lottad jag är. Allvarligt, utan att förringa mina vänners bekymmer, snarare tvärtom!   Herregud va jag har det bra ! 
 
Ok ... en detalj som jag glömde berätta tidigare idag : När jag kom till bilen för att ta ur motorvärmarkabeln, så hade jordfelsbrytaren slagit ifrån i stolpen. Jaha.  Ridå ner. 
 
MEN, eftersom jag har nytt batteri och nya glödstift, så startade bilen ändå :)
 
Jag har ikväll jobbat med att hundarna ska lära sig att hålla balansen på en pilatesboll :)  Superkul och superjobbigt ... för hundarna alltså ;)
 
NU ska vi gå ut på kvällsrunda här, sen är det gonatt. Tusen tusen tack för en underbar vanlig Dag !!!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0