tulpaner och fågelsång

I morse vaknade jag strax efter 7 av fågelkvitter. Vårfåglar alltså, inte skator eller kråkor. På med glasögonen och kika mot rumsbordet och buketten med tulpaner som jag köpte igår. Underbar start på dagen!  När jag sedan tog ut hundarna på morgonpromenaden, gick förbi bilen och upptäckte att - Japp, allt fungerade som det skulle, kontakten var vriden åt rätt håll, så insåg jag att den här dagen är perfekt redan från start :)
 
Idag ska jag ju dema smörgåstårta på ICA MAXI och det känns superskoj. Jag gillar ju att dema, som ni vet :)  Efter jobbet ska jag åka förbi och kolla på Pernilla och Mattias nya lägenhet :)  Spännande! 
 
Nä, nu ska jag gå och kamma till håret och ta på mig demo-skjortan. Ha en härlig Lördag!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0