Underbar dag, återigen!

Men alltså, vilken härlig dag jag haft !    Det är faktiskt helt underbart att det är fullt dagsljus när man går morgonpromenad med hundarna strax efter kl 6.  Det är egentligen otroligt hur mycket ljuset gör! Synd dock att det blåst så förbaskat! Efter jobbet åkte jag ner på stan och hämtade ut mer medicin, sen hann jag med bussen som gick hem en kvart senare :)   Är fortfarande lite "hev" över, och tycker det är coolt att åka lokalbuss hem :)
 
När jag kom hem gick jag bara upp och hämtade hundarna, sen var vi ute en timme i blåsten. Ibland, när man hamnade i lä, så var det rent av varmt, och det är helt sjukt va lite snö det är!
 
 
Fotot taget kring halv 7 i morse, därav att det inte var någon sol :)
 
Men eftermiddagen såg ut såhär:
 
Dagen har varit proppfull av positiva saker, och jag är supernöjd med dagen! 
 
Jag har fortfarande koppling och band till Bygdsiljum, det känns kul! Jag tänker på er alla: Cilla, Bella, Carina, Eve, Malin, och alla ni andra. Tro aldrig att jag glömmer er :)
 
Dessutom har vi på jobbet fått en beställning på 3 st 20 bitars smörgåstårta som ska till Bygdsiljum i morgon :)  Det var åxå kul :) Hoppas det ska smaka!
 
Ska strax gå ut med hundarna på kvällsrunda och sedan krypa isäng. Jag har ju börjat kl 8 idag, och ska börja kl 8 även i morgon, sen kan det hända att det blir tidigare resten av veckan. 
 
HOppas du haft en Bra dag, och att du fyllt den med nåt värt :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0