Gomorron

Inatt har jag sovit med sovrumsfönstret stängt. Endera är det anledningen till att jag inte hört tuppen på westmans, eller så pallar inte hans stämband med de få ynka plusgrader som är på nätterna nu. Vilket som, så har jag sovit som en stock. Nu är kaffet strax klart, så ett par muggar av den varan, med rejäla skvättar grädde, sen en promenad med hundarna..... SEN IVÄG TILL STAN OCH OPERATIONEN !!!!  AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH så skönt det ska bli att få det gjort!. Efter det tänkte jag svänga förbi på Forslunds med bilen. De ska fota huvuen och skicka in fotot med kostnadsförslag till försäkringsbolaget. Jag körde ju ihjäl en skogsfågel  i början på sommaren.... eller... jag tror den var död redan, när den hamnade på min bil, för den flög rakt i sidan på en bil jag mötte.... sen damp den ner på min huv. Stor och tung var den.... och en knyckla på huven blev det.

Jag ska sälja bilen har jag tänkt. Det kostar mer än det smakar.... den står ju mest på gården bara. Onödigt kasta ut pengar varje månad på nåt  man inte nödvändigt behöver. Det går ju bussar, och man kan låna en bil om man promt måste ha en bil nån gång.

Nu blir det kaffe här. Hörs senare idag om hur op. gick :)

Kom ihåg att fylla dagen med nåt värt!!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0