Städdag idag

vaknade kvart i 9 i morse. Hade ingen aning om vad klockan var, telefonen låg i köket på laddning... tänkte att den kanske var kring halv 8 .. brukar vakna då.   :)  Sovmorgon blev det alltså :)  Drack kaffe och gick sedan ut med hundarna en timme. Skönt ute, och man såg blå himmel .. lite långt bort iofs , men ändå. Inget regn ialla fall, och det tackar vi för.

När jag kom hem påbörjades projekt städ och tvätt. Ska springa ner till tvättstugan nu och kolla läget.
Pernilla var förbi en sväng och hämtade resväskan. I morrn drar hon till Rhodos.  I morrn drar jag till stan och hundkappbanan. Det är prova-på-dag för alla hundraser, så både Kelly och Paddy ska få prova :) Ska bli jätteskoj :)

Jag hade ju en förhoppning om att se mycket bättre vid det här laget.... men det gör jag inte. Kan urskilja lite mer, det är inte som att ha tapetklister på glasögat längre, men det är fortfarande krokigt, förvrängt och fel färg. HOppas det är bättre i morrn.

Nu ska jag fortsätta städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0