På benen

Jag hoppas att det lättar nu...... tycker att promenaden efter jobbet gick en aning lättare än det gjort sen i fredags och den enorma yrselattacken som inte var av denna värld. Jag har inte känt mig bra efter den....  tinnitusen är mördande, likaså trycket inne i skallen. Ostadig... svag i kroppen.... fy fasen va det är jobbigt med Meniéres sjukdom ibland. Nu är det bara att hålla tummarna för att perioden snart är över, och att jag kommer att må prima när vi åker utomlands jag och tjejerna :) :) jag längtar!

Redan inne i december. Känns smått galet faktiskt. Visst var det nyss juli? Ganska nyss i alla fall. Men det betyder ju åxå att det snart är juli igen :) 

Nu ska jag krypa isäng. Är så himla trött så ögonen står i kors.
Gonatt allihop och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0