Arkivera

Jahapp, då var söndagen slut. Dags att lägga den i arkivet. Det har inte blivit många eller långa promenader, utan det har för hundarnas del handlat om klickerträning. High five, rulla, backa, ögonkontakt, död, mm mm för Kellys del, och ögonkontakt, sitt, ligg och high five för Paddys del.

För egen del så hade jag säsongens första core +-pass. Två timmars träning. Jättejobbigt men jättekul... och kommer förmodligen att kännas i kroppen jättejättemycket på tisdag typ. Tur jag är ledig då..... fast då är det core på kvällen istället....  fniss...

Nu blir det raka vägen isäng här. Hundarna ligger redan så jag ska knyckla ner mig bredvid dem :)

Hoppas ni haft en bra dag ,och en bra helg.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0