Helg

Idag har Hannah varit här :) Hon hade ett sminkuppdrag här i bgm, sen har vi varit och hjälpt Nils i huset. Det ska vara klart en massa grejer tills Pernilla kommer hem från Rhodos i morrn :)  Det blev middag i huset med Nils, Hannah och Lukas, vi åt tacos :) Gott!!

Efter maten åkte jag hem, sen ut med hundarna en dryg timme. Nu ligger de och slappar medans jag sitter vid datorn. Jag har en sån jävulsk tinnitus idag så jag tror jag mister förståndet totalt.... undrar om det hjälper nåt med ett glas vin. Kanske skulle testa?!

Tror inte det var nåt vidare värst bra att se på tv ikväll, men man hänger väl i soffan en stund lite senare, innan det är dags för sista kvällsrundan med hundarna... sen isäng.

Hoppas ni har en bra helg!
Gokväll

Kommentarer
Postat av: liz

Nej det gör den inte . Han kan springa och röra sig precis som om han hade halsband.

2010-09-04 @ 20:12:31
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Den fungerar som att han inte kan dra så mkt och skulle han dra så belastar det inte på samma sätt som med halsband.

Han blir som lättare att styra med selen . Men jag söker nu efter ett bra stryphalsband istället.



2010-09-05 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0