Tisdag

Dagen började halv 8 med kaffe. Kl 8 kom Pernilla hit och vi tog hundarna med oss och promenerade mils-rundan. Precis när vi kom tillbaka hem så började det regna. Där hade vi tur :)

Vi hann inte vara hemma så länge så kom ett par från Robertsfors med sin Jack Russel som skulle trimmas. Han skötte sig väl hyfsat med tanke på att han är över två år och har aldrig blivit trimmad förut. Han försökte bita mig några gånger, och då kom Kelly fram snabbare än blixten. Det var häftigt faktiskt. Varje gång han försökte bita mig (och believe me, han menade allvar) så störtade hon fram och pockade på hans uppmärksamhet. Hon var inte aggressiv, hon bara stal all hans uppmärksamhet. Kul var det ... fniss...

Efter trimningen åkte vi till Pernilla och sydde klart några projekt vi påbörjat, sen skjutsade hon hem mig och hundarna. Jag bytte om och gick ut med dem en sväng, sen har jag inte gjort så värst mycket. Ikväll är det core :)

Nu ska jag slappa en stund i soffan.
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0