Börjar dra ihop sig

Hockeyn verkar gå skit.... så jag orkar inte kolla. Och nuförtiden bryr jag mig inte lika mycket som jag gjorde förut. Tänk, under 5 års tid så missade jag inte en hemmamatch....  nu är det inte lika allvarligt. Det känns skönt, för när det var som värst så mådde man rent dåligt efter en förlust... inte bara den kvällen, utan flera dagar efteråt. Är det friskt?  Tror inte det... så nu nöjer jag med att förvisso heja på Skellefteå AIK, och bli glad när de vinner, men jag bryter inte ihop om de förlorar. Jag ser gärna matcherna på tv nu när de sänts på tv4, men nu när det lixs går åt h-vete så orkar jag inte kolla tills matchen är klar. Jag ska gå ut med hundarna istället, och sen krypa isäng

Dagen idag har bestått av promenader, träning med hundarna, promenader..... och sen inte så mycket mer. Skönt att vara ledig :)

I morrn är det jobb igen, och jag hoppas att de hör av sig, de som vill träffa Katy. Detta är så otroligt påfrestande, så jag vet inte ens om någon kan gissa sig till hur det är?  Nåja, spelar ingen roll heller, det blir ju inte lättare för det.

Nä, nu blir det ut med hundarna, sen isäng. Ha en fortsatt bra kväll och en Natts God sömn :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Maria, jag mår dåligt i hela kroppen varje gång jag tänker på hur du och hundarna har det. Det måste ju bli en lösning av något slag på detta. Ni kan ju inte ha det så här längre. Har dina hundar börjat våga vara i alla rum igen eller är det fortfarande kallt krig hela tiden? Håller tummen för er och Katy!!!!!!!!

2011-04-14 @ 22:04:03
Postat av: Maria

Tack för omtanken Kajsa! Nä, mina hundar bor i vardagsrummet, de går inte in i andra rum. På kvällarna bär jag in dem till sovrummet. De äter i vardagsrummet, vägrar komma till köket och äta. Nu måste Katy härifrån inom de närmsta dagarna. Det ska ju komma några och träffa henne, vet inte om det blir på lördag kanske. Om inte de ska ha henne får det bli hundpensionat.

2011-04-14 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0