Lite hängig?



INGEN kan se så döende ut som Paddy... har ni sett honom pigg och alert på NÅGON bild?


Fan... är han sjuk eller?


Är han DÖENDE??



Men GUD.... Ring veterinären!!



Han kan inte ens öppna ögonen



SLUTA FNISSA PADDY... man Spelar inte DÖENDE sådär....

Hur har dagen sett ut i övrigt??.... Tja.. förutom ängslan för Paddys hälsa... fniss....  så är det väl i ärlighetens namn min egen hälsa som stått i fokus. Ja... förutom Katy då. Hon har åxå en förmåga att hamna i fokus



Pernilla kom hit i morse så vi följdes runt byn...  det var helt klart kämpigt, men det gick. Alla ska ha klart för sig att Meniére inte är en herre som sticker bara för att det blir morgon. Nädå, han stannade kvar på frukost, lunch och även middag..... även om han inte ens fick smaka ens en tugga av min fiskgryta. Om den var särskilt god vet jag inte.... jag kastade i mig snabbt så att inte herr Meniére skulle norpa nåt.... mätt blev jag i alla fall.

NU verkar Katy äntligen ha fått ett nytt hem, och jag är så glad :)   Hon är, som jag sagt tidigare, en drömhund... hos rätt ägare. Det kommer att bli kanon för henne, hamna hos någon med hundvana, som inte har några hundar nu :) :) :)  ÅHHH... Hon är så himla fin... det kommer att bli jättebra :)

I dag var jag hemma från jobbet... i morrn är jag ledig..... hoppas verkligen att allt rätat till sig tills på onsdag... då jobbar jag igen. Jag verkligen AVSKYR att må såhär... och det går knappt att beskriva heller... inte för att det spelar någon annan någon roll... jag menar... vem ska jag beskriva för?  Hundarna??

Det enda de bryr sig om just NU är att komma ut och pinka innan det är läggdags.... så det är bäst att jag tar ut dem :)

Hoppas ni haft en bra dag... och kom ihåg... bara för att JAG inte är på topp... betyder DET inte att NI inte kan vara det :) :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: cilla

Låter helt famtastiskt om Katy hittat nytt hem! Hoppas oxå att yrseln är borta! Kram på dig!!!!

2011-04-19 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0