:)

Idag har jag varit ICA-tant :)

Dagen började med morgonpromenad, som vanligt. Kaffe, prat med hundarna, frukost. Sen krängde jag på mig ICA-uniformen :)   Jag har jobbat på ICA idag, och det var superkul.

När jag kom hem blev det en lite längre promenad med hundarna. Jisses... det var ju rent av varmt då åxå :)  Jag gick på ett ställe där ALLA kunde springa lösa, alltså även Paddy.   La in lite lydnad mitt i alltihop åxå.. och det är ju aldrig några problem. I morgon om det är uppehåll, ska jag åka iväg på hundklubben tänkte jag. Tror jag tar alla med mig då...

Nu är det inte så mycket mer att tillägga ikväll.. jag är himla trött, så jag funderar på att gå ut en sista runda, och sen krypa isäng. Ont i skallen åxå... så ju fortare man somnar, desto bättre.

Hoppas ni haft en bra dag allihop :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0