Idag väckte jag tuppen.

Jag vaknade kl 5 och kunde inte somna om. Kl 6 slutade jag försöka, så då klev jag upp och kokade kaffe.  Jag får se det som att jag jobbar förmiddag idag :)

Strax före 10 ska jag åka in till stan och träna med Pernilla, sen ska vi gå en runda på stan.  Det blir mysigt :)

Hörrni, det här med att trampa någon på tårna ..... oavsiktligt.   Visst är det ofta så att missförstånd leder till att människor mår dåligt över det man säger och skriver. Själv har man en helt annan mening med det man uttrycker, än vad mottagaren tolkar det som. Lättast uppstår naturligtvis missförstånden när det är skriven text. Ibland kan det hjälpa att man lägger till ett par smajlisar för att folk ska förstå att det är lite skämtsamt menat, men en del tolkar det ändå på allvar.

Det är ytterst sällan jag säger eller skriver något för att platta till någon. De gånger det händer menar jag verkligen varenda ord, och då alltid till någon som gjort mig något illa medvetet.

Nä, nu ska jag ta mer kaffe och kolla nyheter på tvn, sen väcka hundarna och gå ut en sväng. Ha en bra dag hörrni !

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0