Tisdag idag



Har vaknat och druckit en av tre koppar kaffe innan det är dags för en promenad med hundarna. Ser att det är -15, så det blir ingen lång sväng nu på morgonen. Får bli inomhusträning senare för att trötta ut dem.... även om de beter sig rätt så uttröttat ändå..... de är så himla lugna och fina de här hundarna :)

Om två veckor flyger jag ner till Arlanda och hämtar Chulo :)  Ska förbi och hälsa på hundtanten Sophie och hennes hundar en sväng åxå. Ska bli superskoj :)  Ska träffa Anneli åxå, det ska bli skoj det med.

Idag är jag ledig och ska som sagt träna med hundarna, men även justera kvällens styrkepass som jag inte var riktigt nöjd med sist. Måste byta ut låtarna....

Men vad jag först ska göra när jag kommer in från rundan med hundarna, är att skicka iväg några foton för framkallning. Ska skicka iväg ett ärende till ARN (om ni minns overallerna jag köpte till hundarna före jul.... jag skickade tillbaka dem, men fick tillbaka en av dem där det står att det är ingrodd LERA på den så de tar den inte tillbaka. LERA ???  Har inte använt den utomhus, och även om den skulle vara det så inte fasen är det LERA ute här. Det skrev jag till företaget i Enköping men de vägrar svara. Så.... nu skickar jag ärendet till ARN.)

Nu häller jag upp tredje koppen. Snart ut med hundarna. Ha en bra dag!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0