Fokus



Idag har jag legat mycket.... det känns att det varit för mycket ett tag. Tinnitusen är fruktansvärd.... få se hur det går inatt.... om jag hamnar i yrselattack eller om jag klarar mig.

Kvällen har gått i lugnets tecken... efter promenad med hundarna så har jag inte gjort många knop. Ska strax krypa isäng... ska bara språkas en stund till med Hannah.

Lille Milo har i afton visat att han blivit jätteduktig på att gå, både i koppel, och lös, och hålla sig nära.


Lille gubben...  I afon kröp han in i den tomma (fanns visst några kulor kvar) fodersäcken, och slickade i sig det sista...


Paddy... han tar det lugnt som vanligt...


och Ziggy... han är helt färdig efter vet. besöket idag.


Nä... nu ska jag bege mig isäng. Ska försöka fokusera på att vila, lägga energin där den behövs...

Hoppas ni haft en bra dag.
Gokväll!

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas du får sova inatt och slippa yrsel

2011-07-14 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0