Fredag

Inte för att det spelar så himla stor roll när man inte har något jobb....  men idag är det ändå fredag :)

Det blåser som bövulen, skulle det inte gjort det så skulle det varit riktigt varmt idag. Lite För varmt till och med.  Jag har tänkt gå ut och träna lite med Kelly nu innan Annica kommer och äter lunch. Efter lunch ska jag ut och träna enskilt med de andra, sen ska jag höra om Pernilla kan ha Milo under eftermiddagen, så att jag kan ta en promenad till bergtäkten. Det blir nog lite för mastigt för lille Milo ... han var knäckt redan efter morgonrundan. Småbena får ju gå som attan, och han leker och står i med de andra. Nog för att det finns mer ork i den lilla kroppen, än man kan tro, men nån gång tar den slut :)



Nä, ut och träna hund.

Ha en superhärlig fredag allesammans. Försök tänka till så att ni fyller den, åtminstone till hälften, med nåt värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0