Gomorron

Efter en natts något skruttig sömn är det så dags för en ny dag. Solen skiner från en blå himmel, det är 7 grader kallt, har precis varit ute på morgonpromenaden med hundarna, gett dem mat, tagit sista slurken kaffe som fanns kvar i perkulatorn.

Idag blir en dag med träning för hundarna i huvudsak. Ikväll är det torsdagsträning med hundar tillsammans med andra som vill komma och träna sina hundar :)  Hannah har tänkt komma med lille Gullefjun åxå :)

I övrigt att fylla denna dag med, blir nog mest av allt ingenting alls :)  Kanske kolla nåt program på datorn som man missat. Jag har tex aldrig sett "Solsidan" som alla pratar sig hesa om. Kanske dags att se ett avsnitt för att få klart för mig vad det är jag missar varje vecka.

Måste försöka få tag på en bil till på söndag åxå. Jag ska ju till Flarken på kurs med Kelly, så jag måste ta mig dit. Det här är nackdelen med att vara utan bil. Oftast behöver jag ingen bil, men en sån här gång MÅSTE man ju verkligen HA det.  Löser det sig inte så måste jag väl gå. Är väl inte mer än 3 mil, så startar jag bara i god tid ska det gå. ... förutsatt att vädret är hyfsat förstås.

Nä, nu ska jag laga lite frukost här innan jag drar igång dagen på allvar.

Ha en bra dag!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0