äntligen morgon

Hostat mig igenom natten....   det var riktigt skönt när alarmet drog igång och talade om att det var dags att kliva upp.  Klev ur sängen, gick in i köket, laddade perkon, startade datorn , läste norran.se, aftonbladet.se .....  

När jag gick in i köket för att hämta kaffe blev jag både bestört och full i skratt. Jag hade laddat perkon, men ställt den på köksbänken. Jag hade inte satt i sladden till perkon heller, utan jag hade satt i mobilladdaren.... inte konstigt att kaffet inte var klart... fniss...     NU är i alla fall kaffet klart och upphällt. Jag försöker väcka Hannah åxå...   vi ska ju iväg till ånäset och veterinären, med lille Milo.



Det är en liten tandrest kvar efter utdragna tänder....

Dagen i övrigt blir nog lugn.  Till frukost blir det nog hostmedicin och halstabletter.... till lunch vet jag inte.  Mår jag bra ikväll så blir det en köttbit :)

Nä, nu måste jag visst ta till lite mer radikala åtgärder för att väcka Hannah.   Ha en bra dag!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0