Måndagkväll



Den här dagen håller på att vara slut.  Efter morgonrundan vilade jag ett par timmar...  sen tog jag Kelly och Molly och gick i skogen. Tog skogsvägen bort mot Kallbäcken. Kelly var nog fundersam över mitt otroligt långsamma tempo, för hon sprang bara några meter, sen stannade hon och tittade på mig, länge.  Nog för att hon alltid stannar och kastar ett öga, men inte sådär mycket. Hon kände tydligt att allt inte var som det brukar.  Jag var ute nästan en timme, gick väldigt sakta... hostade väldigt mycket... men det kändes skönt att ha varit ute så att hundarna fick lufta sig i skogen.   När jag kom hem drack jag kaffe, sen tog jag ut Paddy. Vi gick ner till avlägget, där tränade jag honom lös, fotgående, inkallning, lite sökövningar, sen lekte vi bara.

Sen har jag i princip legat i soffan hela eftermiddagen. Duckit te... hostat... snörvlat... mått dåligt.   Strax ska jag faktiskt ta ut hundarna för kvällspinket, för jag orkar inte vara uppe längre. Fryser, mår dåligt... vill lägga mig, samtidigt som jag gruvar för att lägga mig.... hostan blir ju inte bättre precis när man lägger sig... men jag orkar inte vara uppe längre.

Hoppas att en natts sömn och vila gör susen, så att man hoppar upp ur sängen i morgon, pigg och yster :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Gokväll

Kommentarer
Postat av: jannice

attjo prosit...hoppas du känner dej bättre imorrn !! Kramen!!

2011-11-14 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0