sängdags. Basta!

Idag har jag spontanshoppat lite.   Nu vet jag var jag ska åka för att köpa nya tränings- eller utekläder. Matts sport i Robertsfors is the shit! Köpte en Craft skaljacka och ett par Didriksons skalbyxor för 1090 kr. Jackans ordinarie pris var 17oo kr och byxorna 599 kr. BRA PRIS!!  och helt suveränt. Precis det jag var ute efter!

Idag har jag och hundarna varit ute lite mer, bla en timmes promenad på elljusspåret och lite lydnad. Jag hoppas att jag mår bra i morrn. Denna hosta är inte kul, men den kan ju vara bättre i morgon.  Nackdelen med ingefärste kan jag säga är att magen kraschar. I övrigt kanske ingefärste är kanonbra mot förkylning :)  Hoppas alltså att jag mår rätt prima i morgon.

NU ska jag krypa isäng. Ska bara ta ut hundarna för sista pinket, sen kojar jag.  Hoppas ni haft en bra dag, och att ni fyllt den med nåt värt.

Gokväll, host host. snörvel.... snyt. nässpray... lite tyckasyndom.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, ja, det är viktigt med bra kläder för oss hundägare, har både vind och regnkläder, för det slits och bra skor är A och O, de ska hålla både vatten och kyla, visst är de dyrt,men det är skönt om man hittar dem och fyndar dem på rea.Härligt, skönt att du är på bättringsvägen.....

2011-11-17 @ 20:17:21
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0