Lille Milo är här igen :)



Hannah och Lukas är på väg till Ikea, så Milo är här hos mig :)   Jädrar va halkigt det är ute idag, grusvägen var snorhal, jag höll på att dratta på ändan.

Idag ska jag ägna mig åt seriös städning. De senaste månaderna har det bara blivit ytliga städryck... så det är hög tid för lite mer genomarbetat städande. Ska även skriva och skicka iväg artikeln jag påbörjade i torsdags.  I morgon börjar nya gruppen vardagslydnad, så jag ska lägga upp den träffen åxå.

Idag gick jag morgonrundan Före kaffet, så nu är jag inne på andra koppen. Efter trean är det dags att börja städa.

Ha en bra dag, och kom ihåg att fylla den med nåt värt!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0