Ganska regnig inramning av dagen



Idag har det regnat en hel del... inte oavbrutet, det ska jag inte säga... men närapå.  Några av promenaderna med hundarna klarade man sig torrskodd... men inte alla.

Idag gjorde jag min första intervju... och vi får väl se om jag lyckas få ihop nåt vettigt av det. Har i alla fall börjat skriva ihop det hela....

I afton var jag iväg till hundklubben med Kelly. Vi körde lite blandat, både lydnad och freestyle, och det mesta var klockrent. Att sitta och ligga i regnet är däremot ingen höjdare tycker hon... så de momenten var lite ... sådär. MEN, ska man tävla så MÅSTE det funka även i dåligt väder, så det är bara att träna på. Idag var jag inte ensam på träningsplan, och det var kul. Det är alltid roligt att få träna med andra hundar som störning. Vi tränade en dryg halvtimme, sen gav vi oss. Jag är helnöjd :)  .. som vanligt :) :)      När vi kom hem sprang Kelly raka vägen upp i sängen och borrade sig in under täcket. Lilla gumman.

Nu ikväll har jag varit på ett kort möte med festkommittén, ut en kort runda med hundarna som nu ligger och trynar i sängen.... själv ska jag kolla på Idol på datorn innan jag kojar.

I morgon ska jag ringa AF och höra var min handläggare tagit vägen, har inte fått svar på mitt mail. Jag har ju planer som måste ros iland.... ja, får jag inte tag på henne så må jag ju ro själv... men tänkte att hon kunde ju få göra nåt hon åxå.   :)

Jag skänker en tanke till alla som drabbats av sorg på något sätt idag. Ni andra hoppas jag tagit tillvara på dagen.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0