Kylskåpskallt!

Idag blev det att ta på Molly sin Musse-pigg-tröja när vi gick ut. 5 grader visade termometern - kylskåpskallt alltså.  På väg hem började det dugga lite smått, så det blev några raska steg där i slutet innan vi var hemma :)

Idag är det alltså fredag igen. Jag ska åka in till Burträsk och svänga förbi gummiverkstan med mercan. Den vill inte stanna när man vrider av nyckeln. Igår afton när jag kört en sväng så höll jag på börja grina innan bilen äntligen stannade. Så... ska visa upp den på verkstan få se :)

Ska även hämta ut kortisonet till Molly... jag skulle ju först använda schampot på henne i 4 dagar, och om inte klådan var borta då, skulle jag hämta ut kortisonet och ge henne. Idag blir fjärde dagen med schampot... och klådan är inte helt borta... och jag vill inte stå hela helgen utan kortison ifall hon ff kliar i morgon.

I övrigt idag så är det ju städdag eftersom det är fredag :)    Och möjligtvis att jag går ner och solar idag... gjorde aldrig det igår.

Oj vad tinnitusen är högljudd!! vaknade inatt av att det levde om. Efter kaffet ska jag dra igång dammsugaren... då hör man det mindre

Ha en bra dag hörrni, och fyll den med nåt värt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

När Doris hade klåda blev det värre av schampot. Jo Brrrr nu börjar det vara kallt å mörkt på morron när man tar morgon promenaden.

2011-09-23 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0