Religion



Till middag åt jag surströmming, och det kan jag säga er: Surströmming ÄR religion!!! Nåt så kopiöst gott!!!  

Jag hade surströmmingskalas för mig själv, och det smakade ta mig fasen bättre än nånsin tidigare :)   Det var så makalöst gott så det finns inte ord att beskriva. Eftersom jag inte åt någon surströmming förra året.... således åt jag inte heller potatis eller tunnbröd förra året.. utan Potatis, tunnbröd och surströmming var det 2 år sedan jag åt. Det här mina vänner, betyder att magen kan komma att göra uppror inatt :) 

Att surströmming är mer än supergott... det säger nog hundarna åxå. De har aldrig någonsin tidigare visat ett sådant intresse vid matlagning, som de gjort i kväll. De brukar inte bry sig... ja ok, Molly brukar bry sig, vad än man lagar... men de andra brukar INTE springa runt i köket och sniffa oavbrutet....

Efter att ha sett Idol så närmar det sig tidpunkten när det är läge att gå ut med hundarna för en sista kvällsrunda. Sen är det sängen som gäller. För morgondagen önskar jag samma lycka som dagen idag: inget speciellt märkvärdigt, men uppehåll och en dag utan dåliga nyheter.

I morgon kväll börjar Core om... och ja... jag tror minsann att det kommer att bli HUR jobbigt som helst...men samtidigt behagligt.... skönt-ont kan man säga. Det är SKÖNT att det är igång igen, för man VET hur bra man känner sig efter ett pass. ..... och efter en termin :)

Nä.. det har inte hänt några märkvärdigheter att berätta om.. så jag tror att jag lämnar det såhär, med förhoppning om att ni alla får en fortsatt härlig kväll , och en god natt :)

gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0