Skål för allt positivt :)



Vissa dagar är bara.... så minnesvärda, utan att det hänt något spektakulärt. Jag menar... vädret var... sådär...  grått... regnet hänge i luften.... inga långa promenader att skryta om...   några kortare träningspass med hundarna, några korta promenader... nåja... EN var på 45 minuter i alla fall... men övriga desto kortare.   Ingen tur till hundklubben blev det, eftersom regnet hängde i luften, och jag prioriterade att tillsammans med Pernilla kolla att ljud och bild var ok inför kvällens Zumbapass :)

Zumban har alltså dragit igång igen för säsongen, och det känns SÅÅÅÅÅ himla kul :)  Det var skönt att jobba så svetten lackade. Nu blir det en dags vila, sen blir det core med Pernilla på tisdag :)   GUUUUD så skönt att träningssäsongen är igång igen!   Jag har verkligen längtat!

I övrigt ikväll så har jag pratat med någon ang. en artikel som jag möjligen ska skriva. Det känns jättespännande... och jag ser fram emot att skriva den och få den publicerad :)  ÅÅÅÅHHHHHH så häftigt!!!

Annars då?

Jo... jag försöker lära mig nya saker varje dag. Försöker lära mig att bli en bra människa. Säger uppriktigt FÖRLÅT till de jag sårat. Jag lovar och svär att det INTE varit min mening att göra dig ledsen. ALDRIG!  Visst kan jag vara vass mot de som beter sig illa, och JA jag hämnas mot de som betett sig kasst mot mig, men att såra någon som aldrig gjort mig något: Nej, det finns inte på min karta. Har jag gjort det så ber jag tusen gånger om ursäkt.

Jag försöker vara en positiv kraft. En människa som ser det goda i livet och som försöker sporra människor. Jag gör allt jag kan för att hjälpa människor att hitta sina starka sidor. Jag vill vara den som stöttar, ger tips.... som försöker ge ett annat perspektiv.... jag försöker ALDRIG vara en som sätter sig PÅ människor.... Den som tror det, har fått det hela om bakfoten.

Att många har förutfattade meningar ... det vet jag. Att en del Tror sig veta hur jag är... utan att ha den blekaste aning.... det vet jag åxå. ... för såna är människorna..   men... de som känner mig, och vet hur jag är... VET att det inte stämmer att jag skulle vara fördömande, icke empatisk, besserwisser...   sån ÄR jag inte... det VET jag.. och många med mig...  hur Du tolkar mig, är Din sak.. men jag hoppas att du tar i beaktning hur jag verkligen ÄR.

Nu är det hög tid för mig att gå ut på sista rundan med mina älskade hundar :)   I morgon är en annan dag... och då ska jag börja ta itu med en del skrivuppdrag jag fått. SÅÅÅÅÅ himla kul !!!!

Undrar om jag kan somna ikväll... såå spännande känns det... :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0