Upprepning.



Lite kyligt idag... men inget regn på min morgonpromenad med hundarna. Nu börjar det krypa fram lite olika färger därute... gult.. lite oreange... lite röda blad här och där... underbart vackert!

Förutom morgonpromenad har jag slipat lite på en artikel till Mellanbygden som snart ska skickas in, jag har läst och svarat på mail och jag har förundrats. Jag fick ett mail där personen beskriver hur JAG är denne persons förebild. Personen hade läst mitt inlägg på bloggen igårkväll, och ville förmedla att JAG åxå är förebild för någon. Det känns så fantastiskt!  Det värmer och ger sol att få höra sådant.

Dagens foto... är ju taget precis efter tatueringen... det är ju inte rött längre :)  men jag tror att budskapet måste läsas då och då.... så man påminner sig själv om vad livet egentligen går ut på.  För mig betyder den texten enormt mycket, och jag älskar den.  En annan text jag ofta tänker på och använder mig av och har gjort i många många år är:
                 Ge mig sinnesro att acceptera, det jag inte kan förändra
                 Mod att förändra det jag Kan,
                 och förstånd att inse skillnaden.

Idag ska jag till veterinären med Kelly och Molly. Ikväll är det hundkurs. Nu är det kaffedags.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0