.... vad ska man säga?



Då var söndagen slut. Det har varit kanonväder, så jag har varit utomhus med hundarna nästan hela dagen. Promenader och träning var för sig...   så har det sett ut :)    En dryg timmes Zumba som avslutning på dagen blev det, så nu ska jag bara ut med hundarna en sista pinkrunda för dagen, sen kryper jag isäng.

I morgon bitti blir det att åka till Luleå djursjukhus. Men inget blir väl nånsin som man tänkt, eller hur?

Min veterinär ringde mig ikväll. Hon hade fått provsvaren från Kellys blodprover, och levervärdena är INTE BRA, så hon tyckte att jag skulle ta med Kelly till Luleå också, och hoppas att de hade tid att ta in henne en sväng åxå. Det blir nog medicinering på henne.... och BARA DE HAR NÅT SOM HJÄLPER så får det bli så.  Jag trodde stenhårt att proverna skulle vara bra nu.... men så var det inte.

Jag känner mig lite.... tom just nu. Trött och tom. Hannah och Milo har åkt hem.... hundarna sover.... ska väcka dem och gå ut, sen kryper vi isäng.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas det blir bra <3 ska hålla alla tummarna!

2011-09-18 @ 21:28:24
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack Tina <3

2011-09-18 @ 21:38:27
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag ska hålla allar tummar och tår jag har i morgon att det går bra i Luleå.

2011-09-18 @ 21:56:19
Postat av: Maria

Tack Åsa!

2011-09-18 @ 22:00:06
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0