Precis som jag önskade...

Men oj vad en förkylning kan lamslå en! Det är snudd på pinsamt hur dåligt jag mått ...   En förkylning brukar ju vara, inte trevlig på något sätt, men åtminstone hanterbar. Det känns faktiskt som att den här förkylningen inte varit det. Hanterbar alltså.   Överdoserat Sinova Forte, överdoserat nässpray, normal dos Ipren.

Ikväll var det säsongsavslut på coren. Jag avnjöt passet sittande på scenen kan jag säga. Inga moves, inga skrik .... lugn och fin, precis vad jag orkade :)  Tråkigt att inte kunna jaga på som vanligt, men gruppen klarade sig utmärkt, och de hade inte ens tyckt jag var dum ifall jag ställt in. MEN, avslutningspasset, ställer man INTE in :)

NU är det dags att gå isäng här. Hundarna har varit ute å allting ... NU kommer stunden som jag pratade om tidigare i afton på facebook, jag såg fram emot att den här dagen skulle ta slut. Nu är den stunden här. Dagen är slut. Jag är nöjd med dagen. Jag har fyllt den så gott jag kunnat.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0