"Man blir så glad när man ser dig"

Idag har jag  jobbat på Ica. Jag är helt slut. Tänk att nåt så roligt, ska ta slut på en totalt :)  Nu är jag enbart vaken för att hundarna måste få gå ut en gång till....  skulle det inte varit för hundarna, skulle jag gjort natt kl 19.

När någon säger: Man blir så glad när man ser dig, DÅ blir man alldeles varm inombords. När någon människa ärligt och uppriktigt uppskattar en, bara för att man är den man är. Inte för att man gjort något speciellt, man har inte utfört något hjältedåd av något slag.... bara varit sig själv.... DET känns ända in i själen.  

Att välja glädje är lätt :) :) 

I morgon fyller älskade lillebror 45 år, och jag och älskade storebror m. fru ska dit och uppvakta. Lillebror är kock och ska bjuda på lunch.... :) :)  Need I say more?  :)   Hundarna ska med, och åtminstone Molly VET hur gott man kan få smaka när man är där :)


Nä... ska mysa ner mig i soffan med hundarna en stund innan det är dags att gå ut med hundarna för sista pinket, och sen... äntligen få krypa isäng....

Gokväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0