Neee.... dags att krypa isäng

Det blev som sagt ingen rally med Molly. Fasen vad handikappad man känner sig utan bil.  Vädret har inte inbjudit till några långa mysiga promenader med hundarna heller. Har tränat alla inomhus istället, och det gick riktigt bra :) 

Efter cirkelträningen kom Hannah och Lukas och hämtade lille Gullefjun, som bott här sen förra fredagen.

I morgon har jag egentligen spinning i Burträsk... men... eftersom jag inte har någon bil så tar jag mig inte dit och hem. Surt. Då måste de alltså ställa in den, och det känns inte bra alls. Men...  är man utan bil så är man.

Nu ska jag i alla fall krypa isäng..... till sängen tar jag mig i alla fall utan bil :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0