2012

Då var det Nytt år. Igen.   Det gick superbra vid tolvslaget när allt fyrverkeriande drog igång. Paddy blev inte alls lika ängslig och stressad som förra året. Det har gett resultat att jag spelat skivan: Skott och fyrverkerier under ett halvårs tid, regelbundet.  Jag såg Babsans show på tv, sen kröp vi isäng här, vaknade vid tolvslaget när det brakade igång, Paddy kom och satte sig vid min kudde... nära, nära.... han skakade lite, men gnydde inte, och kunde sitta helt stilla tills det ebbat ut, då la han sig nära nära istället, och där sov han gott hela natten :)

Hannah ringde strax före halv 1 och önskade Gott Nytt År åxå :) :)

Nu på morgonen har vi varit ute en liten sväng, ska gå mer och längre senare...

Funderar på att ta en spark-sväng med Paddy idag... han verkar ha lite överskottsenergi:


Nu ska jag dricka en tredje kopp, sen får vi se vad jag hittar på :)

Ha en bra Nyårsdag allihop, och hörrni..... smällandet gjorde vi bort igår va?! INGET smällande idag tack!

Kommentarer
Postat av: Louise

Söt han är. :) Gott nytt år!

2012-01-01 @ 15:19:48
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0