Måndag morgon igen.



Men fotot är från igår, söndag morgon :)  Idag är det ingen blå himmel ... utan .... eller, jag ser inte himlen överhuvudtaget, det är så dimmigt.  Jag klev upp tidigt för att hinna ut med hundarna innan spinningpasset....   men så ringde de och sa att det var så många avbokningar pga förkylning, så spinningen är inställd. Jag som är så nöjd med mitt nya pass å allting :) :)   Nåja, det är jag som kör på fredagmorgon, hoppas alla är friska då :)

Lurar på att fara ut och springa med Paddy idag. Snart ska jag köra igång "spring tillsammans" - gruppen igen, och då kan jag ju inte komma och vara Helt osprungen ... fniss....     Känner mig hyfsat stabil på benen idag, så det borde funka.

I afton hoppas jag att det är hundträning i stan som gäller :)  Då ska jag ta med Kelly och träna lite moves.

Nu blir det frukost i alla fall. Ha en bra Måndag :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0