2 års-firande!

 
Idag har Paddy varit här i 2 år :)  Filosofen ... knägurkan ... livsnjutaren Paddy.
 
Idag är det även Midsommarafton. Vädret verkar bli kanon!! Vilket inte är det vanligaste för just Midsommarafton. Vet inte om jag minns fel, men har det inte varit lite kallt och regnigt de senaste 20 midsommaraftnarna? 
 
Jag jobbar 11-16 och antar att det kommer att vara fullt ös på jobbet :)   Det blir kul! Strax ska jag ut med hundarna och sen är det väl bara att äta, kamma till sig och göra sig redo att avnjuta dagen.
 
 
Jag ska även hänga på telefonen och försöka få tag på någon som kan delge mig svaret på Kellys prover som kommit.
 
Gomorron!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, hoppas att du får en underbar midsommar och hoppas att du får svaret på proverna...ha det gott. Kram

2012-06-22 @ 09:16:59
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Elice

En rikigt trevlig midsommarhelg önskar jag dej och resten
av flocken. :)

2012-06-22 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0