7 dagar

Tisdagen är slut. Den har bjudit på både promenader, träning med hund,  regn, åska, störtregn, ÖSREGN och  hundkurs. Nu håller dagen förvandlats till kväll, och snart även har det stadiet passerats och hips vips är det en ny dag. Nu är det en dag närmare att få svar på analysen på Kellys knöl ...
 
 
Det är bara att hålla tummarna för allt man är värd!   Jag TROR och HOPPAS att det är godartat. Jo, jag tror faktiskt att det är så. Inte så att jag inte ens är orolig ... men jag är nästan helt övertygad om att det kommer att gå bra.
 
Idag har jag tränat Sally en hel del ute. Utan koppel, tränat på Sitt, Ligg och inkallning. Hon är super :) :)  
 
Molly har varit rödare än på länge, så jag har badat henne i specialschampot, tvättat bäddarna och sprayat kortisonspray ....
 
Paddygubben har fått stå över idag, men han verkar inte må alltför dåligt. I morgon jobbar jag 10-15 och hoppas kunna ta en rejäl runda med honom efter jobbet :) Kanske en cykeltur?
 
NU är det sängdags här. Hoppas ni haft en bra dag.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0