Fullt ös jag sa, och fullt ös det va!

Vilken midsommarafton!! NÄR var det en riktigt solig midsommarafton sist? Har det ens hänt?  Det var absolut KNÖKfullt med folk på Westmans idag. HUR kul som helst!  Vilket toppenjobb jag har!! Dessutom var den här dagen min första dag som anställd :) :) :)
 
Det ringde en veterinär från Luleå i morse, och berättade att Kellys knöl var en cysta från spottkörteln. Den var godartad men kan komma tillbaka. - och?? :) Jag blev så glad att den var godartad att jag kunden inte ens se bekymret i att den kanske kan komma tillbaka :) :) :) Wiiiii :)
 
Gud va jag är trött ! Jag är så trött så ögonen rinner. Nu ska jag ta ut hundarna, sen går jag isäng, nöjd och glad över dagen.
 
Hoppas ni haft en bra dag ni åxå :)
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att du har haft en underbar dag och du har haft sol och att det inte var någon tumör utan en cysta....skönt att höra......Ha det bäst....kramar

2012-06-22 @ 21:55:32
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Elice

Säger bara UNDERBART! :D

2012-06-22 @ 23:18:39
Postat av: Anonym

Ja Elice, HELT underbart !!! :)

2012-06-23 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0