Lilla Gumman <3



Om du tittar noga på bilden så ser du att älskade Kelly har en knöl i underkäken, under läppen. Jag upptäckte den i torsdags och tänkte att hon blivit biten/stungen av något. Det verkar inte så längre ... frågan är om hon fått in nåt där, en sticka eller nåt .... Jag får trycka och känna, hon verkar inte ha ont där . Jag ringde veterinären nu på morgonen och fick tid idag 13.30  Egentligen jobbar jag till kl 14, men jag är helt övertygad om att jag får sticka tidigare.

Morgonpromenaden är promenerad, kaffet är drucken, frukosten äten. Nu gäller det bara att kamma till sig och klacka på sig, sen över till roligaste jobbet.

Hoppas alla får en bra dag, och hörrni, deppa inte ihop över vädret, inte ens Du Anki, vars humör styrs av vädret ... fniss .... Tids nog blir det sol och varmt. Alldeles för varmt :)

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Anki

Har ju varit helt off i bloggvärlden nu och inser ju vad jag har missat. Flinar lite åt att du minns min väderhysteri och inser och erkänner att det nog stämmer än hahah;) Dessutom skickar jag tuuusen styrkekramar till dig och Kelly, hoppas rent så inni att det löser sig!! KRAM!

2012-06-12 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0