Vilken Dag!!

Idag har jag haft en alldeles fantastiskt rolig dag :)  Jag fick hänga med räddningstjänsten på heldagsövning. 5 st larm var det , 2 drunkningstillbud, ett benbrott i slalombacken, och nej, inte i familjebacken precis ... utan i stenskravlet mellan svarta backar ... en brand i kvarnen, samt en trafikolycka mitt i byn.









Efter detta blev det en vända med hundarna, bara på gården, sen   så klackade jag iväg och jobbade ett par timmar på det allra bästaste jobbet :)  

Nu ska jag ta ut hundarna för en snabb pink .... måste nog ha koppel på allihop, annars vänder de på klacken och springer in utan att ha pinkat ... för det regnar rätt kraftigt nu, och ingen av dem uppskattar det :)

HOppas att ni åxå haft en innehållsrik och rolig dag, fylld med värda saker :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0