chockstart



Vaknade halv 8, klev upp, gick som vanligt till perkon .... upptäckte och kom ihåg att KAFFET ÄR SLUT!!  Ica öppnar kl 9. Hur bra kändes det på en skala?? 

Tänk så fäst man blir vid sina rutiner, om någon ingrodd rutin ruckas, så känns det i hela kroppen.  Jag svor lite lätt för mig själv, eftersom jag tog det sista kaffet igår eftermiddag.... varför gick jag inte och köpte kaffe innan ica stängde? VARFÖR?

Efter ca 10 minuter gick jag loss i skafferiet. Det finns inte mycket där, och jag visste att det inte låg nåt kaffepaket där... men JAAAA .... jag hade en förpackning snabbkaffe längst därinne :) :) :)    Det smakar inte särskilt gott, men med en skvätt grädde funkar det :)

Nu skiner jag som sola i Karlstad, I'm back, I feel good  :)

Det har snöat ett tunt lager inatt. Under det tunna lagret är det svinhalkigt. Livsfarlig kombo.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0