Jag VET att det är Lördag idag :)

Efter morgonrunda i solsken, blev det frukost, träning med hundarna inne,  sen iväg till Burträsk och hundklubben. Jag hade med mig Kelly och Molly. Paddy med hosta fick vara hemma. Ett par timmar på klubben, sen bar det iväg hem igen,och ut på promenad med Paddy. Koppelpromenad pga hostan.

När jag kom hem, så kom jag mig NÄSTAN upp på bron, men PRECIS innan jag skulle sätta foten på trappsteget, så halkade jag och slog knät. GGAAAHHHHH .... jag trodde för ett ögonblick att knäskålen sprack...... tog mig halverst gråtande upp till min lägenhet.... och sen blev jag tvungen att gråta en skvätt. Det tog ont.

Nu känns det nästan helt ok. Ska ut med hundarna, och sen krypa isäng. Sån är min plan. I morrn ska jag träna mer med hundarna :) 

Nä..  har inte hänt så mycket mer.... inget sånt där superviktigt..... men en underbar dag ändå :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0