japp, ytterligare en dag är slut.

Jag har försökt fylla den med så mycket värda grejer som möjligt. Promenader och träning med hundarna, pratat med Pernilla och Hannah, varit på två grejjer som ska bli artiklar i tidningen, ätit gott, haft zumbaavslutning. Fick nog med allt där. :)

Nu är dagen slut.... Kan inte krama ur mer nu. I morgon ska jag ta med mig hundarna och dra iväg till lillebror. Vi ska äta lunch, och sen ska han hjälpa mig med Jac. Jac behöver byta vätska i stora kroppspulsådern, sen ska vi kolla över ögonen åxå. Han blundar ju på vänster öga... och verkar ha spruckna hornhinnor på de tre ögonen som sitter längst fram. Det ska åtgärdas åxå. Ja.... de opereras bort helt enkelt.

NU sängdags. Hoppas ni haft en bra dag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0