Men Gud vilken dag :)

Efter morgonrundan på skoterleden, i solsken, blev det frukost och sen iväg till skotercrossbanan. Idag var det tävling, Sverigecupfinal del två av tre. Jag var där för att skriva för Mellanbygd.... första gången jag överhuvudtaget befinner mig på en skotertävling... :)

Vädret kunde inte varit bättre. Strålande sol. Mycket folk, action så det förslog, nöjda människor och hamburgerförsäljning. Mitt på dagen åkte jag hem, gick ut med hundarna, sen var det dags att dra iväg till Flarken och rallylydnadskurs med Molly. Idag var det 4 andra hundar med, men det gick superbra. Vi fick gå en bana, och Molly var hur duktig som helst :)  Jag är superstolt :) :) :)

Jag kom hem 17.15, sprang över på Westmans och åt middag. Det blev rödspätta! Ahhh.... Gott!!  Hem, en snabb pink med hundarna på gården, sen iväg på cirkelträning.  Hem, ut med hundarna, och nu är det kväll. En hektisk dag må jag säga....

I morrn bitti är det spinning, sen är dagen inte på något sätt bokad. Tack och lov.  :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0