Sköna Söndag, typ



Kortet togs igår ... idag snöar det inte i alla fall :)  Sally beter sig som Paddy när det snöar, verkar njuta av att få snöflingor i ansiktet, och försöker fånga dem i munnen.

Igår blev det inte sådär överdrivet mycket gjort. Tog en väldigt kort promenad med alla 5 hundarna, det var ett sabla skitväder, så det kändes vettigt att göra en kort variant, och sedan gå in och mysa.   Det finns inte så mycket att skriva kring Sally än. Hon sover mest, vaknar och busar lite med en boll eller annan leksak, kelar en stund ... sen sover hon igen.  Hon lägger huvudet i mitt knä när vi kollar på tv, hon är otroligt mjuk och försiktig när hon ska ta en godbit, inte som de smällande gäddsaxarna i övrigt i flocken, fniss

Hannah har sovit här, för hon jobbar på ok i burträsk i helgen. Direkt efter hundkursen idag, ska jag ta med Milo och möta upp henne för vi ska på graven och göra vår. Det brukar vi göra den 5:e, men det kändes inte aktuellt igår i snöovädret. Få se om gravstenen ens tinat fram ....

I övrigt idag - några promenader. Ska dela upp dem så att alla får varsin ordentlig runda idag, lite kortare för Sally då, men en lite längre än vi tagit hittils blir det. I övrigt håller jag inte på så mycket med henne än. Den här första veckan får hon bara flyta med, ingen träning alls utan bara kolla läget och bo in sig.


Nä, nu drar jag igång den här dagen.
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0