Lediga måndag

Efter morgonens runda med hundarna, kaffe och frukost, blev det lite tvätt. Hann inte så mycket mer före lunch. Gjorde inga större ansträngningar att hinna så mycket heller :). Annica var hit på sin lunch, kompis Eva har ringt, så jag har varit social också , fniss

Efter lunchen tog jag en 45 minuters promenad med hundarna, sen packade jag apportbock, 3 röda burkar, ett stort plastlock, 4 koner, en burk korv i småbitar, samt klickern. Ikväll har jag och Kelly tränat lydnad i bureå :) Det gick superbra!

Svinhalt på vägarna!!!

I morgon åker jag till stan och umgås med Pernilla och Hannah en stund , Gud så kul det ska bli!!

Nu är det gonatt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0