Tända ljus för de som inte finns med oss.

Lördag. Hade precis tänkt skriva Lördagkväll, men såg på klockan att den bara är halv 8 ..... och jovisst, det är lördagkväll för MIG ... så ok - Hej på er denna lördagkväll :)
 
Jag har jobbat ett riktigt långpass idag, och det gick bra. Gick hem mitt på dagen för att rasta hundarna, i övrigt har man struttat runt på bästa jobbet. En tanke som slog mig idag är att om man hade stegräknare på sig en sån här dag, så skulle den nog slå runt och gå in på andra varvet i räkningen :)
 
Vad jag önskat är att jag orkat åka iväg och tända på mammas grav. Det orkade jag inte. Efter att ha jobbat klart och varit ut med hundarna, så finns det inte så mycket mer. Jag VET att mamma inte skulle misstycka alls.
Har jag ens NÅGONSIN dåligt samvete, kanske en del säger?  - Nä. Jag har inte det.
 
Ikväll kan jag ha ljudet på, på TVn. Jag är inte ostadig. Jag har väldans mycket tinnitus, men inte värre än så. Jag är så himla glad över detta :)
 
I morgon är det jobb igen, men börjar inte förrän kl 12, så jag borde hinna en rejäl promenad med hundarna före. Så känns det just NU i alla fall.
 
Ha en HÄRLIG Lördagkväll allihop !!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0