Upp som en sol ....

Blev så glad när jag vaknade i morse. Det var SOL och blå himmel. Underbart vackert !
 
Tog hundarna på en timmes promenad FÖRE kaffet. Ville liksom passa på, så att inte solen skulle bädda in sig i sin grå filt. Det var jättehärligt första 40 minuterna, sen hände det som inte fick hända - ostadigheten kom tillbaka. Tur att jag inte tog elljusspåret som jag först hade tänkt, för DET hade blivit nära nog omöjligt ... måste hålla mig på plan mark när det är såhär. Jag fattar inte Varför det drog igång igen.
 
Väl hemma styckade jag en kyckling som hundarna fick dela på. Fick då tillfälle att träna fokus med Sally. Hon var nämligen snabbast på att dra i sig sin fjärdedel, och hon var sugen på att knycka Mollys del, eftersom Molly tog god tid på sig att inmundiga sin.  Passade på att träna ögonkontakt, sitt och ligg med Sally, precis framför Molly .... och det gick superbt.  Nu har alla hundarna ätit upp sin kyckling och jag dricker kafffe. Tagit mediciner och åksjuketabletter, få se om man kan räta upp omgivningen lite mer.  Börjar jobba kl 12. Har bett Hanna ta cirkelträningen ikväll. Om inte hon kan, så måste jag ställa in.
 
Ha en Skön Söndag allihop, och fyll den med nåt värt, så gott det går i alla fall.
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0