Lördag morgon i Mitt Paradis

Inatt har vi alla sovit gott YEYYYY :)    Jag vaknade först av alla, och då var klockan strax efter 8. Det kändes Bra! Vi tog 1.5 km som morgonrunda idag, alltså inte den kortare kilometaren bort till Kanotudden, utan vi gick åt andra hållet. Det var skönt ute, och som jag förstått det ska det vara fint idag, men inte så helvetiskt varmt. Det blir perfekt.  Lillebror ska komma hit idag, vi ska fippla med nå grejer, lite papper å sånt. 
 
Jag glömde berätta nåt väldigt viktigt och spännande som hände igår: En kompis ringde mig, och vet ni vad, det kommer att blir så FANTASTISKT bra det här :)  Så jävulskt Spännande !!!!! ÅÅÅHHHHH vilket underbart liv jag har !!!!!!!  Tur som en Tok ! Det är Jag det. Med vissa inslag av otur kanske ..... fniss
 
Hoppas orka några eller åtminstone någon, längre promenad idag. Efter ett besök av Meniére är man lite sliten ett tag, men jag hoppas att jag kvicknat till på eftermiddagen. Annars får det bli som igår - träna hundarna var för sig härute, eller rättare sagt, inte direkt här ute, isåfall tar jag, åtminstone Kelly till parken i centrum och kör parkour, vi körde bara på gångvägen vid vattnet igår. 
 
Skulle vilja komma igång med spårläggandet igen åxå. Kolla blicken på Molly! Stolt som en tupp, hennes första spår, hennes första klöv.   :)
 
 
Nä, nu ska jag veva igång den här dagen, kaffet är slut. Fram med dammsugaren för att påbörja  en veckostädning.  Ha en härlig Lördag, och kom ihåg att det är DU som gör valen, som fattar besluten, som fyller dagen. Fyll dagen med nåt värt!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0