Repris :)

Japp, det blev sovmorgon i morse åxå :) Vaknade 8.45 :)   Ja, efter att ha varit vaken och kollat vad klockan var, där kring 6 förstås. 
 
Morgonrundan gick av stapeln i regn. Om jag masat mig upp lite tidigare, hade vi sluppit det, men nu blev det som det blev :)  För MIG gick det ju bra, jag har ju nya regnkläder, men jag hade 3 st. med mig, som mest bara ville vända och gå in igen, medans den 4:e var lite mindre brydd. 
 
Perkon puttrar och sen är det dags att ta itu med dagen. Jag ska iväg och kolla några saker nere på stan,  Hade tänkt lämna in mobilen och fixa den idag åxå, men såg att han har semesterstängt fram till den 25:e  Det var ju typiskt, men nåja .... får gå fram tills dess. 
 
Jag hade en mysig kväll på balkongen igår. Det enda som är lite bökigt, är att när jag tar ut datorn till utekontoret, för att spela musik, så måste jag ta med laddkabeln och en förlängningssladd. Datorn lever bara några minuter utan att laddaren är ikopplad nämligen. 
 
Drömde inatt att jag tatuerat in ett Z på vänster kind. fniss.  Har ingen aning om varför, eller vad det betydde ... Om det varit ett V hade jag förstått det, då hade det ju betytt Vänster ... men Z?  
 
Nä, kaffe i lugn och ro bland ett gäng blöta hundar, sen kör vi :)
 
Och trots att det regnar, kan man fylla dagen med nåt värt, kom ihåg det!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0